jeśli chcesz tylko wlepę to ja tu w firmie u siebie wrzucę na ploter parę sztuk jasnych i czarnych bo jest parę sztuk do oklejenia a jeśli chcesz chromowane logo to jest aktualnie lista chętnych do zakupu. Ma się zebrać 30 ludzi to wtedy zrobią. Szukaj tematu w strefie gadżetów klubowych (chromowane logo cz.2)
ciężko pali na zimno
Zwiń
X
-
ciężko pali na zimno
Problem palenia na zimno był już wileokrotnie poruszany. Wydaje mi się, że przeczytałem wszystko na ten temat:
- żadnych pęcheżyków w przewodach
- żadnych falujących obrotów
- żadnej różnicy, czy auto jest zalane pod korek, czy jest mniej paliwa
- przyspieszenie - ok, v-max też
- na ciepło pali "z pół obrotu"
Jedyną różnicą jaką zauważyłem, to brak charakterystycznego "kliknięcia" przekaźnika, na 3-5 sekund po przekręceniu kluczyka (kontrolka świec znika od razu, zawsze czekałem chwilkę na przekaźnik). Nie powiem też, przy jakich temperaturach to się działo - czy to kliknięcie było poniżej 5 stopni. Wydake mi się jednak, że temperatura była wyższa (po prostu gdy wszystko działoło, nie zwracałęm uwagi na takie rzeczy). Mniej więcej tydzień temu wracając z pracy usłyszałem magiczny "klik" - auto zapaliło od razu (temp. z kompa 7,5 stopnia). Był to ostatni raz normalnego odpalania. Jeżeli ktokolwiek z szanownych forumowiczów zetkną się z podobnym problemem, proszę o pomoc. Z góry dzięki.
-
-
jeśli na zimno pali słabo, a na ciepło z półobrotu to mam i ja tak samo
U Roba (TUNE UP) dowiedziałem się, że mam do zmiany kąt - i najlepiej zrobić to przy wymianie rozrządu. To samo potwierdził obecny mój mechaniorbyła O1 1,6 102 KM
była O1 1,9 TDI 90 KM
była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
był Citroen Berlingo 1,6 HDI
jest Ford Tourneo Courier
Komentarz
-
Komentarz